Faceți căutări pe acest blog

Publicitatea

sâmbătă, 7 septembrie 2013

Trebuie sa luati in considerare si sa concepeti mijloace publicitare diverse, potivite cu diferitele categorii de clienti.

Cosumatorii ideali pot afla de oferta dvs. si de avantajele ei gratie anunturilor din presa locala, spoturilor de la posturile locale de radio, pliantelor din magazinele care desfac deja produsele dvs., restaurantelor in care se servesc preparate din aceste produse.

Unitatile de alimenatie publica(restaurante, bistrouri, pizzerii, fast-fooduri etc) vor fi contactate direct si li se vor oferi mostre din produsele fermei, precum si materiale de informare privind modul de preparare a acestora.

Contactele se vor finalize cu incheierea unor contracte care vor cuprinde si clause referitoare la facilitatile oferite(preparate speciale, plata la termen de 15\30 zile, cadenta si zilele de aprovizionare, publicitate etc). Firmelor specializate in exportul produselor alimentare li se va face o oferta prin fax sau prin scrisori publicitare.

In masura in care raspunsurile presupun interes si garantii, li se va da prioritate intrucat ele deschid sanse reale pentru patrunderea pe o piata pretentioasa, dar care presupune multe avantaje.
Nimic insa nu va face o publicitate mai buna ca insasi marfa pe care o produceti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Crestrea iepurilor

Postari populare